dimarts, 6 de maig del 2008

Visita comunitat frikense

Aquesta setmana passada he tingut l'honor de rebre a una reduïda part de la comunitat frikense, però no per això menys especial... jajaja

Cal destacar per començar l'arribada triomfal que vàrem protagonitzar, ja que només portant 30 minuts amb els peus a Kuopio, ja eren sospitosos de robatori a l'Intersport d'aquí i evidentment fitxats per la polícia, increïble, jo intentant persuadir als agentes de la ley, però no hi va haver forma, en veure'ns a la parada de bus, van pujar la furgona a la vorera i venga, a demanar els papers, això sí, només al pobre Yobak i a l'Arnau... jajaja el Puig i jo teniem el VIP i no se'ns va interrogar... jajaja al final, després de tocar-nos els collons i gairebé perdre el bus, ens van fer una foto de grup!! jajaj patètic, jo que pensava que ens farien d'una en una però que va! jo fins i tot els hi vaig fer un saludo a la foto... jajaja estan fatal els finesos.... en fin... tot va quedar en un ensurt, però segueixo pensant en reclamar-los la foto de grup que ens van fer... jiji ;)

El putu caos a la meva habitació...




...aquestes 2 últimes millor no comentem res... jajaja

Amb el Puig, l'Arnau i el Yobak (alias el lisiao) vàrem visitar el meravellós poblet de Kuopio, on s'hi va incloure visita a la Puijo tower que per aquestes èpoques era gratis pujar, també veure els trampolins de salt d'esquí, la Neulamaki tower aprop de casa i como no, vàrem poder disfrutar del famós Vappu a Kuopio!





E aquí les destrosses del Sergio.... jajaja per fi l'heu conegut i enteneu el forat al llac no? :D



...i que voleu que us digui, no va ser res de l'altre món la veritat... sí, la gent taja, com sempre, bueno, potser una mica més, i un mercadillo en mig del Tori, parades de gelats amb venedores impressionants, cadiretes per seure a tajar al solete i para de comptar. Abans però vem anar a fer una barbacoeta a cal Gurkan, el moro Juan pa los amigos... jejej on els frikoides es van posar a to amb els bistecs i el vodka... bueno, i aquí el presente també es va posar finito de córdoba... jajaja mireu mireu les fotos:





Després a la nit vàrem visitar l'impressionant Puijonsarvi, una disco de la que tothom parlava, però que va resultar ser la mateixa merda de sempre... jajaja i cómo no, el Juanito es va posar "ultra-ciego" i va acabar fent d'escalador i de tio "buscas-problemas" jajaja Juan, eres el puto amo!! jajajaja



Un altre dia també van poder disfrutar d'un concert d'una cosa rara, bueno un grup mescla entre New Order y el Josmar, al Henry's Pub, impressionant... jajaja Puig, ja saps qui vindrà a la teva despedida de solter cabrón!! jajajaj fote't!! :D



Divendres l'expedició frikense va pillar el tren cap a Helsinki per estar-hi el cap de setmana i pel que m'han explicat els hi va acabar "d'agradar" el país.... jijiji cabrons, es el vostre torn d'explicar!!

8 comentaris:

Xavi. ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiii quins records !!
Ostia tot sense neu ja.

Quina por la Terji, jajajaja.

A veure si sortim per aqui un dia tots els SuomiBoys, pq quan vaig anar jo allà no sortia ni Cristo eh Alex?

Com està la meva ruseta?

Àlex ha dit...

jajaja ese Xaviii!! la Terhi cada dia fa més por... jajajaja doncs increïblement els q no volien sortir quan vas venir es van pillar una taja fa poc... només et dic que vem acabar tirant la tele pel balcó tots tajes a les tantes del matí... jajaja

La ruseta ja t'explicaré que tinc notícies fresques... jaaarl!!

Cuida't! ;)

Anònim ha dit...

Molt bo el reportatge de l'estada a Kuopio, nomes falta que completem la historia amb la visita a Helsinki.

M'ho vaig passar molt be, tot i que em vau fer caminar eh cabrons !! es conya, merci per poder okupar el teu menjador, el sofa-llit de 15 euros va ser mes comode del que esperava ! :P

Anònim ha dit...

MANIPULACIÓ!!! He vist molt photoshop en el reportatge... Per què em vols comprometre?jajaja
Per cert, a l'avió de tornada l'Arnau i jo anàvem al costat d'una finesa... li preguntem el seu nom i diu: "És bastant raro... em dic Terhi!" Buah, l'Arnau va aguantar el tipus xq estava en plena tirada de canya en plan "latino interesante", però jo em vaig descollonar davant de la tia! Després li vaig haver de donar explicacions, pobreta...

Puig.

Àlex ha dit...

jajaja ets el putu amo! pobre tia Puig, si és que mira que dir-se Terhi...:D
No hi ha hagut manipulació, més aviat hi ha hagut CENSURA!! jiji

Laura ha dit...

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

què cabron àlex!!! no has disfrutat ni res aquestes últimes setmanes...tu si que sabes!!! T'han vingut a veure, heu begut en el Vappu i...has vist al Juanito ultraciego, em sona això, i no sé de què, jejeje! Però em van dir que aquest cop va ser descomunal,no?

Wenu guapo, ens veiem aviat, tot i que a tu no et vingui gaire de gust tornar...t'espero, jejeje, que m'hauràs d'explicar molts gossips d'aquests! :P

Molts petonets

Laura

Àlex ha dit...

Laura!! jajaj ja veus, es va posar en un modo "ultra-ciego" i al dia següent vem haver d'anar a recuperar la seva bici pq no recordava on l'havia aparcat... en fin.

Ja no em queda res... buaaaa!!
un petó!

Anònim ha dit...

Hvala za intiresny Blog