dimarts, 22 d’abril del 2008

Delícies fineses

Avui m'he deleitat amb un banquet de carn de reno ("Poro" pa los finesitos), tot i que és congelada, estava boníssima... jiji


Ho escric perque m'he estat partint el cul d'una cosa que posava a la caixa: al darrere posava lo típic de les receptes que pots fer amb aquesta carn i hi havia una que posava "Lapin Paella" ho sigui, Paella de Lapònia!! jajaja si és que la paella arriba fins aquí i tot... mireu mireu:


Pos res més! jaja si teniu mai la oportunitat de provar la carn d'aquests pobres animalons, feu-ho, està boníssima! ;)

5 comentaris:

Xavi. ha dit...

Jejejejeje.

Jo em vaig pillar un salami de reno a l'aeroport de Helsinki.
No es lo mismo (suposo), pero està bé. Es rotllo ahumat.

Eso si, l'iPhone de puta mare tunante !!!!

Àlex ha dit...

jajaja jo intentaré portar algo de carn cap a casa però ho veig xungo...

Ese iphoneee... pijuuuu!!! jajaja

Anònim ha dit...

Jo ja l'he provada... mandonguilletes passades per la paella. Psé, estan bé...

Anònim ha dit...

Aket era jo! Puig

Àlex ha dit...

jajajaj "Pse..., no està mal..." típic del Puig... ;)

Per cert, no cal q facis dos comentaris, que això no és el foro eh?? jajaja