dijous, 7 de febrer del 2008

Ja torno a ser aquí!!

Després de les vacances de nadal i de fer quatre examens, que pel que sembla, he aprovat tots i fotre'm una ostia en moto el dia de l'últim examen per trencar-me la mà, arrivo altre cop, tullido això sí, per seguir fent de les meves per aquí dalt, que encara em queden moltes coses per fer... ;)

La primera sorpresa, després d'un viatge apassionantment agobiant amb la maleta, motxilla i el cabestrillo a cuestas, és que la Laura i la Francesca m'estan esperant a Helsinki i pujarem junts cap a Kuopio, moltes gràcies!! :) Laura, millor no comentem res sobre els teus accidents amb les portes dels labavos de minusválids del tren no? :D
També em va molar veure el que es veu que és típic de cada any a Helsinki, que et planten al costat de l'estació de tren una pista de patinatge, així mentre esperes el tren et pots passar l'estona patinant! jaja



Un cop arribats i sense més històries, arrivo a casa i.... sorpresa! un xino i un anglès!! ajjaja han desaparegut el rus i l'alemany i ara tinc un anglés alcohòlic i adicte al joc, amb nom d'ascensor (Otis) i un xino (Ning) metrosexual que es tenyeix fins i tot el cabell cada setmana i es posa cremetes, però que és més guarro que la mare que el va parir... hablando en plata claro... :P
Conyes apart, són bona gent i simpàtics, ja us aniré explicant com evolucionen... ;)

També, al entrar a l'habitació em trobo que, el meu amic alemany, el Thorsten, fent honor a la fama d'obsessos sexuals que tenen els alemanys, hem va passar per sota la porta tot de posters i revistes guarres i això sí, una postaleta i que per la lletra i forma com estava escrita fijo que la va escriure tot taja el cabrón! jajaja

Bueno, ja us aniré informant aviam com evoluciona la meva lluita contra aquests dos pels temes de la neteja perque són la polla... jajaj ja us posaré fotos i ho entendreu tot... ;)

3 comentaris:

Laura ha dit...

Guapoooooooooooo!!!
Perdó per escriure tan tard, però últimament no mirava el blog...I'm so sorry!!! Gràcies? Si només em vas explotar amb la maleta...i això els amics ho poden fer...però no t'acostumis eh manquito :P
Doncs res que d'aquí una estonets nus vemus!!!
Muaks i gràcies per no comentar res del wc ;)

Laura

Àlex ha dit...

jejej lo del wc millor sense comentaris no? jajaja
Moltes gràcies per l'ajuda, la veritat és que no sé que hagués fet... :p

Anònim ha dit...

Ei Laura, gracies per cuidar-me'l. I per cert, si algu te la santa voluntat de venir-me a buscar el dia 29 a l'aeroport, jo tambe soc una invalida....jejeje! no en serio, si a algu se li ocurreix de baixar a helsinki i pujar a kuopio que m'avisi, que ja m'estic preparant per una odissea!
Jordina