dijous, 7 de febrer del 2008

Aquest cop toca: sopar xino!

Doncs sí, tal i com va fer l'indi, el xino també s'ha tirat al rollo i ens ha invitat, aquests cop a tots els del pis i a dues "xinitas" més, a un mega sopar típic xino, vamos, com si anéssim al xino del costat de casa al fin i al cap però bueno... jejej no... va estar prou bé, però sincerament, prefereixo mil vegades el menjar indi, a part de ser molt més sa! jejeje

Vaig acabar reventant i això que sóc un water! però els anglesos són rollo clavaguera, no tenien final, no paraven de jalar... impressionant... us deixo unes fotillos de la "velada" :D



L'Otis és el ros que té cara golfo de l'esquerre i el Ning pues.... ahi está! jeje ;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Olé! Rememorant les millors èpoques del Nobu al frikadero, jeje. Vigila que no et rebenti l'estómac, loco!
Puig.

Àlex ha dit...

Puig!! bueno, jo mai vaig provar els meravellosos àpats del Nobu, però amb els del Ning, el del meu pis, en vaig tenir més que suficient... :P