divendres, 15 de febrer del 2008

Avui que ha sortit el sol...

He anat a fer una excursió, bueno, amb el dia que fotia, i tot que no invitava a sortir de casa, ja que ens hem aixecat a -10º, he anat a la Puijo Tower, la torre que tenim aquí a Kuopio, que està al costat dels trampolins de salt d'esquí... no podia ser que després de 5 mesos aquí encara no hagués fet una mica de turisme per la nostra ciutat, així que després de l'intent frustat de fa dos dies, on també ens vem aixecar amb sol, però se'ns va canviar el temps de camí cap allà i això és el que va passar...:



Avui res de res, un dia de puta mare, però una raasscaaaa!!! aaggg!!! i a sobre de tant en tant anava bufant el vent!! diosss!! bueno, la veritat és que l'excursioneta ha valgut la pena, jo que em pensava que arrivaba un bus fins allà però res! he hagut de patejar 2km i pico pel bosc fins que he arribat a la part de dalt, ha estat un passeig més o menys "agradable" jeje i la veritat que la vista dels trampolins aquests des de dalt acollona i molt! jo no m'atreviria a tirar-me ni pel més petit ni de conya!! jaja
Aquí van unes fotos:





Sóc tan cafre que no sé si era pel fred o que, però se m'ha acabat la bateria de la càmera, així que no he pujat a la torre, però tranquis, pujaré un altre cop que faci bon dia... :P ...i faré les fotos que queden! ;)

Per cert! pels que seguiu l'evolució del temps aquí dalt, una imagen vale más que mil palabras:


Això és el llac de la uni... ahir vem caminar per sobre!! juju!!

5 comentaris:

Xavi. ha dit...

Jo vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull !!!!!!!!!!

Àlex ha dit...

Xavi!!! pues venga!! que jo pel maig ja piro eh?? ;)

una abraçada

Anònim ha dit...

brrrrrrr quin fret!!!! i q bonic.
ja ens agradaria veura aixo per aqui de tan en tan. petonets
mami

Anònim ha dit...

Alex, vale ja! que se m'estan traient les ganes de venir la setmana vinent! tu vols que vingui o no? que amb aquestes fotos m'hi repenso, eh! que aqui a alemanya el fred precisament no es el qe em falta...

Jordina

Àlex ha dit...

ratón!!!! jejeje que guapa, no et preocupis que tu no passaràs fred... jejeje t'estimo :*