dissabte, 15 de setembre del 2007

Ja hi sóc!!!

Holaaaa!!! com vaig prometre, intentaré mantenir un blog perquè pogueu anar sabent de mi i us pogueu anar enfotent de tot el que em passa i del fred que estic passant aquí... buuuffff..... 2 dies aquí i la màxima 10º i la mínima 5º i segons diu tothom, el fred de veritat està per arribar.... nooo!!! jajaja

Començant per explicar el viatge, només una paraula el defineix: odissea jajajaj no, la veritat és que va estar bé, però les hores d'espera van ser eternes i més si la nit abans no vas dormir suficient com per aguantar 36 hores sense dormir i amb tot el que suposa portar 4 maletes i anar canviant d'avió i arribar a la residència i aclarar-te amb els finlandesos que ja us ho dic ara... fàcil no és, la gent és super seria i reservada, difcílment els fas riure, però ho vaig aconseguir amb la noia que em va venir a buscar, va riure unes quantes vegades, suposo que del meu careto.... jajajaj
A l'avió em van cuidar força, quan m'estava fotent l'entrepà em van portar un soparet amb postres, xocolates, bombons, licors.... en fin, un festival!


Com veieu el menú estava completito, una espècie de pollastre amb salseta, arròs i 2 coliflors, xocolata, mantega (estan obsessionats), pa i aigua envasada :)




Després de passar-me 5 hores a l'aeroport de Helsinki esperant, fotent-me cafés per un tubo i veient capítols de perdidos, va sortir el sol sobre les 6 i ja ens van cridar per agafar el vol de 50 minuts fins a Kuopio, la meva city! jaja quan em vaig deicidir a sobar una mica durant aquest segon vol em va venir una altra hostesa i em va portar l'esmorzar!! amb més café!! jaja i un bollet incomestible.... aquí va la foto:


Un cop arribats a l'aeroport on em vaig trobar una noia que m'esperava amb el típic cartellet de peli: "Waiting Mr. Font" jajajja em vaig partir el cul i ella també s'enfotia...
Em van portar en cotxe a la residència i allà vaig conèixer els meus companys de pis, un indi estudiant de medicina deprimit pel temps de Finlàndia (porta 6 mesos) i que marxarà en breu i un rus que no vaig poder conèixer fins avui i a sobre no parla només que rus i finés, o sigui, perfecte... pfff... apart no riu ni que el matin, no hi és mai tampoc.... no ho sé, ja us aniré explicant com evolucionen aquests dos... ajajaj
La meva habitació no està malament, té el que ha de tenir, llit, armaris, i un router de fibra òptica per tu solet! jujujuj!!
Aquí us deixo una foto de l'habitació, de la residència i dels voltants.



Pel que fa als altres erasmus, hi ha uns quants catalans, 4 noies i un noi de Barcelona i una altre noi i una noi de València, ens vàrem conèixer ahir fent una barbacoa nocturna consistent en plàtans amb xocolata.... no us dic més....

Bueno, plego ja, ja explicaré aviam com va dilluns per la uni, que ja hi vaig anar el mateix divendres però no vaig poder parlar amb cap profe ni cordinador pq ja havien plegat. Ja faré fotos!!

PD: Mimi, Roser, Joan i Mary i Jordi, moltes gràcies per venir a despedir-me a l'aeroport per sorpresa!!! em va molar moltíssim!!! no em mereixo aquests amics...... jejejej per cert, quan tingueu intenció de venir aviseu-me que us diré quin temps fa per aquí i si us heu de portar botes o esquís! jijijiji

3 comentaris:

Anònim ha dit...

que guai el blog! no et vas poder acabar l'esmorzar eh! jejeje....mig mossegat...nomes mirar el cafe ja em venen cagarrines! jajaja...com a alemanya! uff! te'n recordes! son cafes dificils de tragar, i pensar que d'aqui a dues setmanes m'haure d'enfrontar a aixo tambe!
bueno, no escric molta cosa, que no se si quan dongui a enviar tothom podra llegir el que he escrit...muaaaa!

Xavi ha dit...

Frikiiiiiiiiiiiiii, et trobarem a faltar.
A passar-ho be i estudiar.
Ja vindrem de visita.

P.D.: Ja tinc Termignonis per la Ducatona !!!!

Àlex ha dit...

holaaa!! ja veus amb els cafés... sort que m'he portat la meva cafetera pq sinó... jejeje per cert, sí que ho veu tothom si jiji mmuuaaa!!!

Xavi, aviam si veniu que això val la pena veure-ho!!
Dóna records i... FORZA DUCATI!! ;)