dilluns, 17 de setembre del 2007

Gastronomia india

Hola de nou!

El meu company de pis sembla que s'està regalant amb mi i no para de cuinar-me plats típics indis, posant a prova el meu estómac, ja que no sé si heu provat algun cop el menjar indi però pica un colló!!
Desgraciadament no he pogut fer fotos de tots els plats que està fent, ja que em fot una mica de vergonya anar a buscar la càmera quan m'està esperant per menjar, però bé, avui he decidit inmortalitzar-ho:



Com es pot observar, també es fa ell mateix el pa, diu que li surt més barat... de fet, té raó... i apart està boníssim! posa una mica de ceba i tot el tiu! :)

Em va poder deleitar amb una altra delícia de les seves, quan em va veure menjar un got de llet amb krispies... va agafar els krispies, els va mesclar en un plat amb ceba crua, panses i llet, un muesli casolà vamos.... aquí va la foto, jeje: