dimarts, 20 de novembre del 2007

Canvi de look

Avui m'he decidit a canviar de look la meva meravellosa bici jeje, havia de fer-ho per dos raons, una perque la bici era robada, bé, comprada a la policia, però recuperada per ells... i no era plan de que un dia em veiés l'amo i tingués osties amb un finés.... jajaj i l'altra perque simplement el color i l'art amb que l'havia pintat el caco eren horribles!! així que vaig comprar un pot d'spray negre i aquest és el resultat!



Àgatha, negre, com a tu t'agrada! jijiji és teva! ;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

rinxols, que jo d'art vaig sobrat!!

Una abraçada amiguet, i a veure si ens veiem aviat!

caco

Alex ha dit...

jajaja macaacooo!! com va!! ese arte que tiene mi niiiñooo!

jo aquesta setmana que ve torno, així que nos vemos en los bares... ;)