dijous, 4 d’octubre del 2007

Ja tinc patins! jaja

Seguint amb la tònica, tan típica aquí, de comprar coses de segona mà, avui m'he comprat uns patins de gel, es veu que deuria ser l'últim tonto aquí que no en tenia, perquè es veu que aquí tothom ja s'està preparant per quan es glaçin tots els llacs que tenim pels voltants dels boscos per anar a patinar! jejeje això de poder fer skating per on surti dels collons i sense pagar un duro ha de ser la òstia! en fin, ja us explicaré...
Bueno, us penjo una foto dels patins, que per cert, m'han costat 4,50 euros! jajaja


5 comentaris:

Xavi. ha dit...

Eiiiiiiiiiiiiiiii, pilla'm uns per quan vingui, faig un 41 jejejeje.

Com mola.
Vigila i no caiguis per un forat tipo peli i ho vegis tot desde sota, que dubto que amb la rasca patinin ambb mini faldilla.

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiii, pues jo tambe vui uns, jo faig un 36 jejejjejej, molt bo el comentari del Xavi jajajajaja.

Àlex ha dit...

jajaja si vols te'n pillo uns!! quin pressupost tens?? màxim 5€ no? :D
He de passar-me pel foro... esteu tots bé? ;)

Àlex ha dit...

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiii, pues jo tambe vui uns, jo faig un 36 jejejjejej, molt bo el comentari del Xavi jajajajaja.


jajaj que mona! no, tu no que te me matas por aquí... :D

Anònim ha dit...

Joer alla esta tot tirat de preu de segona ma, home jo patinar no en se pero quan començi a nevar fer snowboard si q seria guapo